jazyk
03. september 2009
FH_Fotokirschner1-573d6805e75fd1ea3d3a11584cc915d3.jpg FH_Fotokirschner2-2e762acf7e3f245d83ceb67409c9562c.jpg FH_Fotokirschner3-dd5ca9cd66ff7fa9dab2e951636c0c45.jpg

MAKING OF ORANGE

JANA KIRSCHNER

FRAMEHOUSE opäť riešil kompletnú obrazovú postprodukciu najnovšieho TV spotu pre Orange z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett. V ďalšom pokračovaní série spotov „Som, kto som…“ si pod réžiou Alexandra Laufa zaspievala Jana Kirschner.

V spote ide o zachytenie silného, autentického koncertného okamihu. Keďže základným kameňom každého veľkého koncertu je jeho atmosféra, bolo potrebné vytvoriť niekoľkotisícový dav fanúšikov. Úlohou FRAMEHOUSE bolo naplniť režisérovu myšlienku a namnožiť v jednotlivých záberoch filmový komparz, ktorý pôvodne aj v tak početnom množstve dokázal zaplniť maximálne 1/5 koncertnej haly. Okrem toho však bolo potrebné v trikových záberoch dotvoriť atmosféry svetelných efektov a tieto následne rozhýbať a dodržať kameramanov rukopis, keďže celý spot bol točený technikou „kamera z ruky“. „Najtvrdším kritériom samotnej postprodukcie bol fakt, že trik namnoženia ľudí musí byť pre diváka bezpochybne uveriteľný a jeho exekúcia nespozorovateľná“, hovorí VFX supervisor FRAMEHOUSE Miro Tallo. Na uplnú predstavu toho, čo všetko sa  v spote trikovo dotváralo a upravovalo si pozrite Making of Jana Kirscher.

Online spotu urobil Miro Vilček, Rotoscoping a Keying Peter Varga, Tomáš Mikulák a  supervisorom projektu bol Miro Tallo. FRAMEHOUSE.

DÁME VAŠE MYŠLIENKY DO POHYBU