language
20. december 2009
Popis k obrázku FH_FotoXmass2_b-d13b759a4661cbcb77e62ce5d5f85352.jpg FH_FotoXmass2_c-6848fa0445d8cdc20a36603f816d0885.jpg FH_FotoXmass2_d-cb07d0db12be4f0c4d970e943ad8abc9.jpg FH_FotoXmass2_e-5cc504b0568c0946d87cfe0bed0e6bce.jpg FH_FotoXmass2_f-147807959ec07b5ff275b7f7bba50795.jpg

3D ANIMOVANÉ REKLAMY ORANGE

NÁROČNÝ PROJEKT PRE WIKTOR LEO BURNETT

FRAMEHOUSE vytvoril sériu štyroch 3D animovaných produktových spotov dopĺňajúcich vianočnú kampaň 2009 od Orange.

Časovo náročný projekt si vyžadoval optimalizáciu pracovných postupov tak, aby mohla agentúra vždy operatívne zasiahnúť do jednotlivých fáz tvorby. „Od nadizajnovania 3D postavičiek, ktoré vytvoril talentovaný 3D artista Tomáš Mikuľák na základe umeleckej predlohy od Dušana Kojnoka, cez 3D animáciu, až po finálny „Online“, ktorý zastrešil jeden z kľúčových ľudí FRAMEHOUSE Miro Vilček.“, dodáva režisér projektu Miro Tallo. Podstatnou fázou tvorby bolo designovanie a štylizácia snehu, materiálov na škriatkoch, či fotorealistický vzhľad mobilných telefónov. Toto všetko mal na starosti 3D department pod dohľadom Tomáša Slančíka, 3D supervisora FRAMEHOUSE. Animácie mal na starosti skúsenosťami ostrieľaný 3D animátor Jozef Mitaľ, ktorý stojí za množstvom skvelých slovenských 3D reklám.

FRAMEHOUSE ďakuje za spoluprácu v roku 2009 všetkým svojím zamestnancom, ako aj externým umelcom a taktiež naším klientom za preukázanú dôveru a rozhodnutie využívať služby štúdia FRAMEHOUSE.

DÁME VAŠE MYŠLIENKY DO POHYBU