jazyk
14. apríl 2011
mysme01-b1b3fc1822bef3017536adddb4e9cc26.jpg mysme02-a180190f946901c6abdf756ede43496a.jpg mysme03-739c15b1ac0cae0ebb83e9d240eb98df.jpg mysme04-b4b3ab135b923078478bcbc95dc09899.jpg

PROMO SPOT WCH HOCKEY 2011 IIHF

MAKING OF

FRAMEHOUSE pripravil v spolupráci s RTVS k najprestížnejšiemu športovému podujatiu v histórii Slovenska imidžový televízny spot.

Ideou tohto tridsaťsekundového spotu je symbolické znázornenie historickej sily jedného zo slovenských najatraktívnejších športov. Malý národ, ktorý bol už od dávnych vekov nezlomný, hrdý a bojovný až sa nad Tatrami „blýskalo“, vedie k hokejovým úspechom túžba po veľkých víťazstvách.

Cieľom kampane RTVS je emocionálne nastavenie a zmobilizovanie fanúšikov, ktorí chcú vyjadriť svoju podporu slovenskému hokeju. „My sme tu doma!“ nie je nový headline. Naopak. Fanúšikovia ho na rôznych štadiónoch po Slovensku používajú na symbolické zastrašenie súpera ale v nasledujúcich dňoch by mal všetkých Slovákov zjednocovať. „Toto skandovanie vystihuje a zároveň odlišuje všetky predošlé šampionáty od toho nastávajúceho. Dnes sme výnimoční tým, že sme hostiteľskou krajinou šampionátu,“ hovorí Miro Tallo, autor námetu a režisér spotu.

Samotné nakrúcanie spotu sa konalo na hokejovom štadióne v Hamuliakove. „Hercami boli hokejisti-juniori do 20 rokov, ktorí sa dokonca v nadšení pre skvelý zámer a vášeň z hry nebáli riskovať zranenie v niekoľkých kaskadérskych záberoch,“ hovorí supervízor projektu Peter Varga. Odbornú pomoc pri nakrúcaní hokejových scén poskytol bývalý slovenský hokejový reprezentant Róbert Pukalovič a za kamerou stál Peter Bencsík.

V postprodukcii sa pracovalo hlavne na dotvorení tatranského horského prostredia a finálnej atmosféry spotu.

DÁME VAŠE MYŠLIENKY DO POHYBU