language
14. január 2010
dexia_imidzova_kampan01-772de939315a843097b53f327b999d44.jpg dexia_imidzova_kampan02-0ffa8f3ea66b19ac6497e6bb5ea313e2.jpg dexia_imidzova_kampan03-14d6d1f9eb6d15dcb2e2c1afae37a727.jpg dexia_imidzova_kampan04-af61880ad8a7f41a28154e19b0f02611.jpg

DEXIA BANKA

MAKING OF

Framehouse vytvoril v spolupráci s Brandy XO trikový spot pre spoločnosť Dexia banka. Imidžový spot sa nakrúcal v novembrovom počasí pomocou technológie, ktorá v ňom umožnila zmeniť aj ročné obdobie.

TV spot režíroval Miro Tallo a hlavnú predstaviteľku „telerky“ Dexia banky stvárnila slovenská herečka Vlasta Svátková. Novú kampaň banky mala na starosti agentúra Publicis/Knut.

Náročný projekt si vyžadoval dôkladnú predprípravu v 3D. Jedným zo základných postupov bolo vytvorenie previzualizácie. Na jej základe sa naprogramovala kamera, ktorej dráhu a rýchlosť bolo potrebné presne načasovať. Toto všetko mal pod kontrolou kameraman Peter Bencsík,“ hovorí Miro Tallo, creative director Framehouse a dopĺňa: „keďže sa spot realizoval v zimnom ročnom období, nebolo jednoduché natočiť letecké zábery. Pre potrebu stvárnenia veľkých celkov sa vybrali vhodné letecké zábery, z ktorých sa následne v postprodukcii retušovali nepotrebné časti a zároveň, dotvárali nové objekty ako diaľnica, detské ihrisko, alebo satelitné mestečko. Práce na 3D mal pod dohľadom Tomáš Mikuľak a trvali 3 týždne.“ Ďalšou náročnou časťou pre dotvorenie letného ročného obdobia, bolo podľa slov Mira Talla, dorobenie zelene a slnečného počasia: „Listy na stromoch, zelenú trávu a plastické slnečné svetlo v záberoch realizoval Miro Vilček  v online.“ uzatvára Miro Tallo.

DÁME VAŠE MYŠLIENKY DO POHYBU